Komisja Rekrutacyjna będzie realizować swe zadania w następujących terminach:
- Weryfikacja złożonych deklaracji dotyczących kontynuowania pobytu w bursie w roku szkolnym 2022/2023 – 23 maja 2022 roku.
- W przypadku braków formalnych w złożonych deklaracjach, wezwanie do ich uzupełnienia w terminie do dnia 30 maja 2022 roku.
- Ponowna weryfikacja złożonych deklaracji, w których stwierdzono braki formalne – 31 maja 2022 roku.
- Zapoznanie się z opiniami wychowawców grup i Zarządu Samorządu Wychowanków Bursy, dotyczącymi osób zamierzających kontynuować pobyt w bursie – 30 maja 2022 roku.
- Podjęcie decyzji o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu złożonych deklaracji – 31 maja 2022 roku
- Ustalenie i podanie do publicznej wiadomości ilości wolnych miejsc – 31 maja 2022 roku.
- Przyjmowanie wniosków wniosku o przyjęcie kandydata do bursy na rok szkolny 2022/2023 – od 1 czerwca 2022 roku do 30 czerwca 2022 roku
- Weryfikacja złożonych wniosków o przyjęcie do bursy na rok szkolny 2022/2023 – 1 lipca 2022 roku
- Podanie do publicznej wiadomości kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych – 1 lipca 2022 roku.
- Podanie do publicznej wiadomości przez listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych – 2 lipca 2022 roku.